اندازه فونت
بزرگنمایی
عدم نمایش تصاویر
تضاد رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی
  • ساعت : ۱۵:۱۳:۴۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ 
  • کد خبر : ۱۸۸۷
كسب رتبه برتر شركت توزیع برق استان اصفهان در ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان
از شاخص های سه محور تعیین شده ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی گفت: شرکت توزيع برق استان در محور خدمات رتبه دوم، محور تعامل با کاربر رتبه اول و محور اطلاعات عمومی نیز رتبه دوم را کسب کرد.
مهندس پاينده مسئول فني پرتال شاخص‌های مهم ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی خبر داد: بروز بودن اطلاعات وبگاه، تفکیک و دسته بندی موضوعی اطلاعات و پیوندها، ارائه فهرست و شناسنامه خدمات، ایجاد بسترهای تعامل، نظرسنجی و ثبت و پیگیری شکایات و درخواست ها، ارائه دقیق و شفاف اطلاعات تماس دستگاه، مدیران ارشد و مدیران واحدها از مهمترین شاخص‌های این ارزیابی بودند.

مسئول فنی پرتال شرکت توزیع برق استان اصفهان: ارائه خدمات غیرحضوری، تفکیک و دسته بندی موضوعی مطالب و سهولت دسترسی کاربران به محتوا و خدمات مورد نظر از ویژگی‌های وب سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان است.

بنیامین پاینده، مسئول فنی پرتال شرکت توزیع برق استان اصفهان در مصاحبه اختصاصی با دنیای اسرار به کسب رتبه برتر ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در ارزیابی سال ۱۳۹۹ وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، شرکت توزیع برق استان، در مجموع سه محور خدمات، تعامل با کاربر و اطلاعات عمومی حائز رتبه برتر شد.
وی افزود: بلاشک کسب این رتبه نتیجه نگاه ویژه مدیریت محترم عامل و همچنین همکاری و همدلی مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق استان اصفهان بویژه معاون محترم برنامه ریزی و مدیر محترم دفتر فناوری اطلاعات است.
مسئول فنی پرتال شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه هدف از ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی استان ارتقاء، بروزرسانی، حضور موثر و کارآمد دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: دفتر فناوری اطلاعات استانداری اصفهان با اجرای طرح ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی استان گامی بلند در جهت ارائه مطلوب خدمات به شهروندان در فضای مجازی برداشته است.
وی ادامه داد: یکی از راهکارهای افزایش رضایت‌مندی مردم از دریافت خدمات دولتی، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در بستر فضای مجازی است که با شیوع ویروس کرونا اهمیت آن بیش از پیش گشته است.
بنیامین پاینده، با اشاره به برخی از شاخص های سه محور تعیین شده ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی گفت:  شرکت توزيع برق استان در محور خدمات رتبه دوم، محور تعامل با کاربر رتبه اول و محور اطلاعات عمومی نیز رتبه دوم را کسب کرد.
وی ادامه داد: در مجموع با کسب حدود 84.5 امتیاز (از 100 امتیاز) در این سه محور موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شدیم که مهمترین عامل کسب این امتیاز، توسعه متوازن پرتال شرکت در سه محور ذکر شده از ابتدای راه اندازی آن می باشد.
مهندس پاینده، در خصوص شاخص‌های مهم ارزیابی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی گفت: بروز بودن اطلاعات وبگاه، تفکیک و دسته بندی موضوعی اطلاعات و پیوندها، ارائه فهرست و شناسنامه خدمات، ایجاد بسترهای تعامل، نظرسنجی و ثبت و پیگیری شکایات و درخواست ها، ارائه دقیق و شفاف اطلاعات تماس دستگاه، مدیران ارشد و مدیران واحدها از مهمترین شاخص‌های این ارزیابی بودند.
مسئول فنی پرتال شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های برجسته وب سایت شرکت توزیع برق استان در کسب مقام برتر استانی وب‌سایت دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد، ارائه خدمات غیرحضوری، تفکیک مطالب و سهولت دسترسی کاربران به محتوا و خدمات مورد نظر از ویژگی‌های وب سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان است.
وی افزود: از دیگر ویژگی‌ها پرتال شرکت توزیع برق استان اصفهان کاربر پسند بودن آن است به گونه ای‌ که کاربران در تمامی صفحات از این ویژگی بهره مند می شوند.
پاینده، به واکنش گرا بودن وب‌سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان اشاره کرد و گفت: وب‌سایت شرکت توزیع برق استان بگونه ای طراحی شده است که کاربران می‌توانند در کنار استفاده از رایانه با گوشی هوشمند نیز از محتوای ارائه شده استفاده کنند.
مسئول فنی پرتال شرکت توزیع برق استان اصفهان، به آمار بازدید وب‌سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: وب‌سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان روزانه میزبان مراجعات بسیاری زیادی از مشترکین و متقاضیان، پیمانکارن و تولیدکنندگان، محققین و دانشجویان و همکاران و بازنشستگان می باشد که پایداری و سرویس دهی سریع  و مناسب این وب سایت را موضوعی حائز اهمیت کرده است.
بنیامین پاینده، به هدف مهم شرکت توزیع برق استان اصفهان در ارائه خدمات غیرحضوری اشاره کرد و گفت: بر اساس هدف تعیین شده، شرکت توزیع برق استان باید تا سال ۱۴۰۵ کلیه خدمات خود را به صورت غیرحضوری به کلیه ذینفعان از جمله مشترکین و متقاضیان خود ارائه کند.
وی در ادامه گفت: در این راستا دفتر فناوری ارتباطات و اطلاعات به عنوان یک واحد کلیدی وظیفه تامین زیرساخت‌های فنی لازم جهت رسیدن مطلوب به این هدف را به عهده دارد.
پاینده گفت: در حال حاضر بخش اعظم اطلاعات و خدمات شرکت توزيع برق استان به صورت غیرحضوری با استفاده از بستر وب‌سایت و میز خدمت الکترونیک به مشترکین ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: اپلیکیشن موبایل برق من و مرکز تماس تلفنی سمیع از دیگر ابزارهای شرکت توزیع برق استان در جهت توسعه خدمات غیرحضوری به مشترکین و سایر ذینفعان خود است.
مسئول فنی پرتال شرکت توزیع برق استان اصفهان به چالش‌های پیش روی وب‌سایت‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از متداول‌ترین چالش‌های وب سایت ها سهولت دسترسی کاربران به مطالب مورد نظر خود است.
وی افزود: در اکثر وب سایت های دستگاه های دولتی کاربران برای پیدا کردن مطلب یا خدمت مورد نظر خود زمان بسیاری را صرف جستجو می‌کنند که این مشکل در وب‌سایت شرکت توزیع برق استان به حداقل ممکن رسیده چرا که با دسته‌بندی موضوعی اطلاعات و خدمات، ذینفعان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به مطلب یا خدمت مورد نظر دسترسی پیدا کرده و آن را به سهولت دریافت کنند.
بنیامین پاینده، یکی دیگر از چالش‌های وب‌سایت‌ها را بحث پایداری سرویس و امنیت آن دانست و گفت: در شرکت توزیع برق استان اصفهان سعی کرده ایم که با ایجاد بسترهای فنی مناسب و استفاده از محصولات بومی شده  و دارای گواهی امنیت از آزمایشگاه های مورد تایید مرکز امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) کشور امکان هک و قطعی سرویس را به حداقل برسانیم.

امتیاز :  ۲.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.0.5.0
    V6.0.5.0